ONSDAG

Godkväll, och hej igen!

Hra haft så fullt upp, när jag väl har vart ledig har jag bara tagit det super lungt!
Sträckt ut mig på soffan och bara vart! :)

Jobbar på Coop arena nu, vi håller på att städa ur och fixar kioskerna innan
hockeysäsongen drar igång på allvar.

Är ytters tråkigt! STÄDA STÄDA STÄDA. Men pengar e pengar!



Kolla vilka sötingar! hur dom riktigt myser och mojjar i sitt nya hem!
Idag när vi tog ut stig niklas så satt jonte bara och strök på han och sa
"Linnea, visst är han fin? stigge?" nog är han allt gulli.

Hra iallfall haft en "ledig dag" idag, var skönt. Men fick mammas tid på frisörskolan
så har vart dit och klippt mig och färgat håret... Blev rött, kan nog inte bryta
det mönstret. Jag passar inte i nått annat!

Här kommer lite bilder från ihelgen också! Herr och Fru Grönberg var på middag :)


På Lördagen var jag och emma, mama, anneli och helen typ helt själva i coop arena...
Så jag och emma smet iväg på en lite upptäcksfärd ;)

Vi hitta en hiss med 4 våningar, så genast var vi tvungen att spana in! De börja med att vi skulle
hazzla en grovdammsugare som vi sett byggarbetarna dra runnt på :)
Men nyfikna som vi e så tröck vi upp oss på fyran istället för ner på 1an...


Var sjukt läskigt där högst uppe, balnd VIP logerna!
högt som tusan och abra ett trä räcke som skydda oss, sen hade dom inte hunnit
sätta dit nå fönster så dom var också helt öppna. Var lite kul ;)



Söndag fyllde farfar år, så jag emma, pappa och farmor begav oss upp i skogen och spana
efter lite svamp :) hitta ju måttligt mycke! så jag har förvällt och fryst, farmor skulle
torka dom finaste, så får jag dom sen.

Karl-Johan är de, svamparnas konung! dom e svåra att hitta, men just där finns de massvis :)

Såhär nördig va jag på lördagen! men skippa glajjorna...
BTW, där e en bild på min hår-katastrof... TUR att den e väck nu ;)


Avslutar med

DAGENS JUKEBOX




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0