Länge sen igen!

Tandläkar besöket gick bra :)

Fast de gjorde ont och jag hatar bedövningen! hahah..
Efter tandläkaren så for jag hem, var så less på bedövingen så gick och la mig
för att vila ett litet tag... Blev nån timme och bedövingen hade iaf släppt lite :P

Jag bjöd in mig själkv och jonte på middag hos mammsi! så dom kom och
plocka upp oss och så käka vi och gick vidare till pappa som fyllde år igår!

Körde hem jonte och emma med mattias bil och sen tillbaka till pappa där per
kom och plocka upp mig efter han fått en tårtbit :)

Vi for på kvanntum och köpte kräm, sen hem till mig!

Andra avenyn, hells kitchen och big brother från 2003 spendera vi vår kväll med.
mojjjit! John kom fårbi nått tag.. Sen körde jag ut ber kvart i ett för då ville jag bara sova :P

Hoppa i bädden med gubben och somna snabbt!

Idag så ska jag städa lite och äta den goda krämen!

Sedan på eftermidagen ska jag tvinga med mammsi på soff-jakt!




Dag-Otto och Stig-Niklas så mojjiga! <3

nu ska jag börja städa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0