Ändrade planer, minst sakt!

min planer gick helt i krasch när emmsan ringde strax efter jag bloggat klart!
Så drog på mig mjukisarna och en av favvo tröjjorna och även
spackla på lite mascara! Gud, att man känner sig som en ny människa :)



Förösker få med min lyx-kräm! Jordgubbskräm med hela jordisar i!
Men var ändå inte så god som jag hoppats på! fast frukost saker e inte min sak...

Andreas och emma plocka upp mig och vi for till stadsvikens vårdcentral, åkte till våning fyra.
Är alltid lika kul att komm ain på blodgivningen, dom tar verkligen emot en med öppna armar!
Fast jag inte får vara blodgivare så följer jag alltid emma :)

Jag har typ för tunna blodkärl för att nålen ska rymmas och så är jag svår stucken :(
Men dom är ändå lika trevliga, BLI BLODGIVARE!

http://www.geblod.nu/blc.aspx?PageId=45

Sen trängde vi ihop oss under mitt marilyn monroe paraply som jag fått av älskade hanna!
Och traska till tusen nya ungdoms jobb, surra lite sen gick vi till baan thai och käka :)

Smedja, skulle köpa handsprit med på 1h hade 10 flaskor tagit slut typ :P hahha.
tur att inte jag tillhör den mest rädda typen!

Nu ska jag packa ner Stig-Niklas och bege mig till fritidsgården, så dom har gnällt om att se
han! Lilla lilla älskade stigge.

Så ska dit på uppvisning, har vart och fixat frigolit låda så han inte ska frysa och köpt mat
som han ska få ikväll :) hur nu lillen ska få i sig en 150gr råtta! som ätiti små möss...

Blir spännande!

KRAMIS!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0