Pengar

Åh, trött jag är på att vara utan pengar hela tiden...
Varför kan det inte finnas nå jobb? :(

Planen är ju att fara ner till stockholm nästa helg, jag känner att jag behöver det!
Har typ på dom 3 senaste åren varit som längst till haparanda.... Miljö ombyte hade suttit fint.
Inte för att jag inte trivs här uppe, men känner att jag måste ha något att se framemot.
Tänkte be min far ta ut pengar från mitt "flytta hem ifrån konto"  - fast dom pengarna
har jag aldrig sett röken av... Har inte behövt andvända dom. Så jag tänkte köpa en ny
soffa, men det fick jag absolut inte göra! Utan han tycker det är nått mans ka spara ihop 
till på egen hand! Men hallå? Vi får pengar så att det varje månad e på håretg att vi klarar oss.

Och en resa till stocklom kan väl vara värt? Hna har alltid sakt att jag ska fara ut och resa osv!
Och här kommer min "chans" hahah. Men håll en tumme åt mig... Kommer nog bli en jälva diskusion.

Nåja..

Idag har vi inte vart och tränt, martin och petter hjälpte mig och jonte att få bort soff aset och sen
hämta vi en soffa som jag fått av en jobbar-kompis! GULD värt iaf..

Sen så ville fredrik ha hjälp på charken så jag och petter gled dit och gjorde ordning alla
grönsaker inför imorgon och så tog vi fram bröd och hjälpte fredrik göra etiketter!
och så gjorde vi säkert nå mer... Så nu sitter jag här! 20 paltar rikare ;) Hahha.

Men var bara mysigt...

Det är väl de, som har hänt idag! :P


Du e typ bäst eller nå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0