ICA reklamen

Känner mig så less på denna diskusion om att den skulle vara kränkande
mot funktionshindrade.

Den är ju snarare en käft smäll åt oss "vanliga".
För att en männsika har ett funktionshinder behöver man inte var
helt inkompetent! Den visar ju att man ska se över utsidan och dyka rätt in!
Ähh, jag vet inte hur jag ska förklara det bra!
Men hursom hellst så är ICA reklamen asa bra!!

Jag är så omotiverad att blogga, händer ju ändå bara samma saker hela tiden tyyp...
Men efter helgen har jga nog mer att berätta ;) hihih.

Kommentarer
Postat av: Marina

Reklamen är ju grym! :)

Postat av: partyblöjan

Förstår vad du menar och håller nog med dig minsann.. :)

2009-10-21 @ 00:00:12
URL: http://partyblojan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0