Onsdag, idag va?

Kan väl börja med att tillägga att det inte hänt sådär super mycke här på
Tuna 45! Vi har art utan toalett i typ, 1v! Kan säga att man borde verkligen uppskatta
sin toalett. Är inte så jävla häftigt att måste gå på pinken i ett helt annat hus...

Nu är iallfall toletten på plats, nu väntar vi på el och få tolettskåpet coh resten av våra grejjor upphängda!
Jag ska iallfall ta och ringa till lulebo och höra om elräkningen som var på 750kr för att
deras fucking jävla grejjer stått på dygnetrunnt i typ 3veckor!

Kan även berättat att jag och emmsan var och tog bacon.snuvan vaccinet igår!
Jag har bara lite ont i armen, peppar peppar!
Finns ju som en rolig historia bakom när vi for dit... vi sattsa och tänkte "vafan"!
Att det fanns en parkeringsplats bervid kön var ju som ett tecken, och med sån flax
så var vi tvungna! Så vi stod i kön typ 1,5h när vi kommit in genom dörren börjar
det gå rykten i hallen om att det är slut vaccin.. Dom släpper in typ 20 pers och
det var bara 4st framför oss, då säger dom åt alla att gå hem typ och att dom bara
fortsätter att vaccinera barn!! Jag kan säga att de ända jag gjorde va å skratta, fyfan vad
ironiskt det hade vart om vi inte fick vaccinet nu då... men de fick vi :D som tur va!

Jajjaja, sen så for jag hem till mamma och hämtra nå grejjor och så kom petter, murtin,
per, båt och danneb hit ;) vi duka upp för poker och sattsa hela 20kr/var!



Skrällen var stor när finalen va mellan mig och murtin! Och ännu större när JAG VANN! :D


Här är en bild på mina halsmandlar så ni ska förstå hur
ont i halsen jag har! och hur synd de egentligen e om mig!!



Jag har skaffat färg linser som ni ser!!


Ähh, nu är jag trött på att blogga! Mamma kommer hit och städar på nå tag,
hon vet att jag e kass på det tydligen... hahaha.
Så jag ska börja "för-städa" så hon inte ser vilken akut katastrof som vart här!!

KRAMIS!

Kommentarer
Postat av: jenny

USCH DITT ÄCKELT VAR DU TVUNGEN ATT LÄGGA UPP BILDEN PÅ DINA ÄCKLIGA HALSMANDLAR ! NU MÅSTE JAG GÅ OCH TA LIVET AV MIG

2009-11-18 @ 12:50:21
Postat av: Mamma

Och nu har jag varit till er och vi har hjälpts åt,

och det blev så fint och mysigt =)

Puss och kram ;)

2009-11-18 @ 21:52:10
Postat av: Mamma

Och nu har jag varit hos er och vi har gjort så fint och mysigt =)

Puss och Kram ;)

2009-11-18 @ 21:54:52
Postat av: Mamma

Och nu har jag varit hos er och vi har gjort så fint och mysigt =)

Puss och Kram

2009-11-18 @ 21:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0