mojj-dag!

Igår blev det seeent, petter, per och murtin kom hit, vi spela kort..
Koka saft och käka burgers! P3 gjorde en hemmagjord ham-dressing,
den var nästan godare än vanlig :)

Sen for vi iaf ut med danne en sväng... kom hem vid 2 och surra med gera till
efter 3! Fan vad länge sen jag prata så länge i telefon.
när vi for runnt i dannes bil fick jag en sån där riktig "flasch back"
hög musik, bas och en merca... HAHAH. Vilken fjorre vart man vart, eller hur emma?
Tacka gud för att det är en tid som passerat, nog för att vi alltid hade grymmt jävla kul!



Fullt ös, medvetslös!

Nåja, idag så blev vi iaf väckt kl 12.00 av att svärmor och svärfar stod bakom dörren :)
Snabb frulle och sen mot storheden, jonte stanna hemma!

Var och handla ljus till min fina adventsljusstake! VÄGRA röda, så tog lila istället :P
massa annat också, mat bla! :P Och så fick jag en ny köksmatta av ywonne och göte :)
Så nu ligger det en lime-vit randig matta i vår hall, mycket fagert! :D

efter den lilla shopping rundan så blev det en od och matig middag!
Så simpelt. Kassler, ris och annanas-curry sås! :) Mumma

Nu har jag gjort tappra förökt att baka kladd-kaka men misslyckas 2 ggr! så nu strejkar jag.
Dumma dumma minne!

avslutar detta med en ny favvo!



Kommentarer
Postat av: Anonym

man tackar^^

2009-11-19 @ 20:04:01
URL: http://pocketbooke.blogg.se/
Postat av: emma

hahaha, ååh, epa-bilden är så jävla kul men ful ;)

2009-11-20 @ 09:07:25
Postat av: Linda

Men där kikade ju jag fram! Haha, svartlien, va!? Vad är det för fel på merca om man får fråga?! ;)

2009-12-01 @ 20:05:08
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0