Städa städa varje fredag?

Tycker jag inte är kul!

Vårt rum ser ut som ett bombnedslag, de är kläder och frmför allt hälften av alla
mina skor som ligger utspridda i hela rummet.

Sen när jag kliver utanför mitt rum imorse ligger det 9 par skor där utanför...
LITEN pik till mig där....
Men det börjar ju bli vår och jag får ta fram alla mina favvo skor!
Balerinas, mormors gamla pumps! YOU NAME IT!

är igentligen inte så jätte stökigt, måste bara slänga in skorna i garderoben och kasta in nån tröjja...
Fattar inte varför de ska ta emot såå..

Man är för slö helt enkelt!

 
Här e iaf världensbästaste lillaste lillasyster!
För de mesta gillar jag hon, men man kan ju inte vara kompisar varje dag?!
Imorse var ett typiskt exempel på HAT riktakt mot emma!
Linnea ligger och sover.... hmhmh sovorgon, ledig, sova läääänge!
Emma, arg och bitter för att linnea får sova och inte hon.
GUD straffar emma och kastar ner hennes "typ favvo ögonskugga" i toaletten!
EMMA skriker rätt ut.
Linnea vaknar av det härliga ljudet! NOT
emma bankar ruunt, går an och tvingar stackars mamma att fiska i toan efter ögonskuggor!

Stackars linnea, snackars mamma!
men vi gillar hon rätt bra iaf!



Vad jag har gjort idag då??
Hmmm, jag vaknade vid sisådär 10.30(somna om efter emmas kravaller)
Sen dess har jag sett på tv, ätit lunch och sett på grnnfejden på datorn! ((HAHA)

aja, kanske hör av mig vid ett senare tillfälle! Om jag lyckas gör ngt spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0