Jag föll dit igen!

Åh, har jusst skaffat mig en ny blogg? Kanske blir ett nytt och bättre försök!
Men är så himmla dålig på att uttrycka mig via tangentbord... Hate it! +dyslexi då...

Men den som inte försöker kommer iallafall ingen vart!

Idag har jag funderat på min jobb, jag har aldrig sökt ett jobb eller försökt få ett igentligen.. Dom bara ramlar över mig!

Mitt första jobb var på lule fc. Och då ringde Mats och fråga om jag ville jobbba, sen dess har jag vart där varje år!
Sen hade jag praktik på Trend cafe och sen fick jag jobb där.
Växtriket prata Mormor med Christer och sen så ringde han mig och fråga om jag ville börja jobba :)
Hockeyn, då ringde chefen för kioskerna och fråga om jag var intresserad...
Demobolaget fixa gabbi, hon bara ringde och fråga om jag ville ha hennes jobb.
Nanny, fixa Liselotte
Tjejgruppsledare fixa också Liselotte
Fritidsgårdsledare är också hon som fixxxa..

Så tur har man väll haft!
Kan som aldrig riktigt fatta när folk säger att de är så svårt att få jobb osv, fast är väll för
jag alltid ramlat över dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0