EMMSAN IS BACK!

Åh vad jag saknat dig! Igår var mina planer att jag skulle fara och äta sushi
med emmaA och jenny, och när jag höll på vakna ringe älskade päronblomman!
Lilla Emmsan e tillbaka i sverige, blev överlycklig! SÅ JAG SAKNAT DIG♥

Vi for och åt sushi alla fyra, kan ju säga att de var GRYMMT gott. MMM! :)
Sen va vi tvungena att skippa stan för var tvungen att tvätta upp bilen och städa ur
den, hämta pappren, nycklar och däck. För nu ska Pärlan säljas! :(

http://www.blocket.se/lulea/Rally_toyan_23257658.htm?ca=1_9&w=0

Men ska gå och ta en bild på den, så att jag kan lägga till de i annonsen :)
Jga och emma han me mycke igår...
Vi fixa toyan, vi åt, vi var med uffe, svängde om pappa, gjorde go-middag,
hämta ullan på jobbe, var till läbbiga och hängde, fortsatte hänget hos sussi
och sist men inte minst så for vi hem :)



HAHAHA, Uffe och Emmsan!


Nu måste kag hoppa upp och städa till lite här! GALET stökigt :(
mamma ska komma förbi en sväng nämligen :O

Kommentarer
Postat av: Fru Grönberg ;)

mycket fin annons på tojjan MYCKET!

2009-08-28 @ 13:33:56
URL: http://unforget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0