Ska utveckla mig...

Tror jag glidit in i en SK "höst-deprition"

Alla börjar skolan, folk fortsätter sin jobb...
Här sitter jag utan nått att göra finner ingen ork till NÅTT.

Jag vill ha nått att göra, nått som motiverar mig.
Vända hamburgare skulle kännas som ett STORT lyft,
träffa folk prata med folk....

Sen är jag så besviken :(

De enda jag riktigt sett fram emot i veckan blev inte av,
de känndes piss! började grina när jag fick "beskedet"

Fråga jonte om jag skulle fara och hyra en film och han säger
"varför de? de är ju scary movie 4 på tv"

Jag vände blicken och såg dansande bakterier med bröst,
några sekunder senare zoomades de ut och de var från en
mans skrev...

Jag for grinandes till preem, hyrde nån skräckis bara så att jonte skulle
orka se den med mig.

tänk om de ändå kunde ha vart en drama, som jag kom hem med
till mamma och hon tände 10000 ljus som hon alltid gör och vi satt
och såg den och grina en skvätt i slutet.
Sen sa godnatt och gick och sov....

Hon väckte mig på morgonen och hade gjort nån äcklig macka som jag
skulle tvingas äta och sen fick man springa till bussen och gå skola...

JAG VILL HA NÅTT ATT GÖRA

Kommentarer
Postat av: erika

jo går på ninas, men dom kommer ju fråga varför jag vill byta, vad ska jag säga då? hon är dryg och elak? kan man ju inte säga. haha jaja, ska ta mig i kragen och ringa :P

2009-09-04 @ 13:19:20
URL: http://eeyreka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0