Tillbaka igen ;)

Guds! Den har dagen har barar susat förbi!
På morgonen hade dom idrottslyftet, sen rast.
30min lektion så drog vi vidare till lunchen! Dirr efter det till hem kunskapen.
En låååång rast med the och morotskaka och nu sitter jag här :)

Nu är det Lillalöpsedeln på schemat, så jag passar på att sitta här och bara ta dte lungt....
Hade galte ont i huvudet imorse, men det har släppt :)
Efter schoool ska jag försöka leta reda på min lillaste lilla syster och tvinga hon att
va med mig!

Jag ringe Fedja, han som har jobbbat på hous of pain...
Han har ju bytt till gamla aeon, vet inet vad de heter nu riktigt?
Och han hade fullt upp tills han skulle fara... Och han KANSKE kom hem i augusti.
Bara att hitta nån ny som kan gadda en dåå.
Skulle bara fylla i min lite, har släppt färg och så. Sen ville jag göra en kill.döskalle
så min tjej får en man ;) haha.
MEN DET VAR OMÖJLIGT :(
Ska börja reka efter nån nyy, jag coh gabbis är förtvivlade..
slut pratat om det.

♥Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0