keep you're blogg up ;)

emilia här och skriver, linnea bad mig och jag menar varför inte, hon är ju så satans dålig på att skriva själv.
inte för att jag själv är så bra på att skriva när det gäller att blogga, men jag uppdaterar då iallafall varje dag nog om det.

vad ska jag skriva kan man fråga sig, egentligen så har jag massvis med saker jag kan berätta om linnea som jag tror ingen vet om, från hennes barndom åså, det är alltid lika roligt att höra vad hon haft för sig. t.ex när hon åkte bil när hon endast var 2 år, åkte dom i en rondell (hon åkte med pappa och ante) så kommer hennes pappa på innerfilen, linnea vad gör hon då? jo hon ställer sig upp i baksätet och visar fingret, två år gammal! det ska börjas i tid.

annars linnea, man blir alltid så glad av att se henne, hon sprider alltid motivation o glädje en härligt prick de där. jag älskar hennes egna ord hon alltid kommer på, slang till allt osv, "keff" b.la, stört skön!

just nu sitter vi på skolan (bergviksskolan) här var hon gör praktik med såna i hennes nivåå, sär barnen. man märker att hon trivs och hon tar bra hand om dom, och dom tycker om att ha henne här, speciellt johan. hon var rastlös och tyckte det var tråkigt i personalrummet då är hon med på varan so lektion, som består av musik, facebook/bloggar/ o en jävla massa spelande.

linnea, börja hålla upp bloggen, jag vet att en jävla massa hade älskat din blogg och läsa om dina åsikter om allting, så fixa en egen design och börja blogga. ciao!! / kusin:)  eemiliajakobsson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0