Godmorgon världen....vilken underbar dag!

Kom jag insjungandes till min kära syster för några minuter sen!
Hade hålt på att ringa och bombat med mess innan de ;)
GISSA vad hon vändersig om och säger(ond ögat)
UT FRÅN MITT RUM JÄVLA FITTNYLLE, JAG HAR SOVMORGON!  
jags om bara skulle göra en god gärning, så hon inte försover sig som vanligt!

Iadag står det inte mycket på schemat! Ska iallafall försöka få mammsan att färga mitt hår...
Att vänta tills 10 juni är totolt omöjligt! När fan fick ajg så svart hår? De syns DIRR när mitt hår växer...


Fast nu är jag såklart påväg till praktiken :) Dom har idrottslyftet idag nu på morgonen, så är till
Pontushallen jag ska!

Men, nu ska jag iallafall hoppa upp och sminak mig liiite iaf och så måste kag hitta nå kläder...
(de e ju en fördel)


Hoa, vad äckligt att röka!

♥Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0