Galen kväll :)

Efter praktiken for jag hem och slappa lite :)
Lagada mat och donade på allmänt! Blev en härligt klyrreporre med nå grillat.
Sen for jag, Emma och Emilia till stebbe, dom höll på meka och dona!
efter ett tag for jag och geran hit och kirra nå örhänen osv.

Vidare till ett vacker mjölkudsberg! Där grillade pettax oxh gera nå random.
 Jag och petter skulle gå upp för att miljoner trappsteg högst upp för att hämta
en bänk (SOM INTE FANNS)  vi borde ha skickat upp gera istället, han som e så vigolant
hade säkerligen klättrat upp för stupet iställle!

Sen for vi till stan och surra lite med frallan han var och ragga med hanns
lastbil och nu mer kallar vi han Fredrik åkare! hahaha.
(hanns företag heter de)

Sen föjde fredrik med oss iställe, vi for och glodde och så hitta vi nå öppna grindar...
Där vid isbrytarna ni vet?
Vi dåna ju självklart in, DUM som man är.
Så vi var upp på något diverse berg, där dom förr i tiden har parkerat traverser..
Var väl inte specielt intressant när man börjar prata följderna...

När vi kommer tillbaka e vi inlåsta! Så vi for ruunt och spana efter en utväg, FANN INGEN!
så tillslut kom jag på den brigtha idén att ringa till kjell!
Han kirra, kom en vakt från ssab och släppte ut osss :P
Liiite pinsamt, måste baka något raffig bakverk och skicka med till denne härliga "håkke".

När vi väl var ute därifrån hade klocka susat iväg och blivit efter elva.
Så där avrunda vi, var nog lika bra det! :D

Imorgon är det Livs på schemat, undra vad ann-britt hittat på för nått spännande då!
förra gången hade vi shigong! nå yoga aktigt, var inte så underhållande. Hahaha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

pratiken slutar på onsdag, eftersom torsdag är en röd dag. :)

2009-05-16 @ 18:52:03
URL: http://emmoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0