Torsdag

Igår hade jag en super-mys kväll med Hanna, Tobbe och Lovis <3
Tack, ni e underbara!

Vi fika, surra och spela kort, men sådana vardagssaker blir så mycke mer
när man delar det med människor man tycker om :)
Sen for jag hem och sov min första natt själv på t-stigen!
Var rätt skönt iaf :)






Idag då!

Vaknade vid halv 11, skänt att börja vänta tillbaka dygnet lite!
For till SUB och köpte en sallad och for till stranden på varvet och
mös på med Emilia, Tomme, Anna och Vixi!
läste en stund oxå, men dom surra så mycke så han bara två sidor!
Svensk maffia läser jag, den är rätt bra. Men svårläst för min dyslexi...
Bara att kämpa på!

Sen kom jonte hem, for och släppte in han, böt och och drog med
Emma, Lova och Tobbe på stan :) vi åkte lite karusell, mumsa och
emmsan köpte sig nå linne och tröjjor.

Sirekt till tomme, middag och klippning för hela slanten.

Sitter här nu, inser att min dag har vart lite för hektisk för att jag ska
känna mig de minsta taggad för ikväll. Blir nyktert, skönt!
Så får man ta mya krafter imorgon och försöka hitta insperation.

Nåja, ska duscha osv, så man tar sig in nån gång!



Avslutar med en bild på värdens härligaste Adam!
Han e en sån där som man bara mår så bra att vara med,
man kan riktigt vara sig själv! Han e bäst han mé <3

Linnea♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0