Nu är det dax!

Jag har vart borta ett tag, men im back!
men inte i black! tsss...

Var ju ett riktigt bra tag sen! har inte alls kännt mig pepp,
kankske för aytt jonte jämt har datorn och pekkes mini dator är så jobbig att skriva på!

Lite saker som hänt
-Tagit studenten!
-Jag har vart på ett super fint bröllop mellen två av mina närmsta vänner :)
-Boden alive
-Flyttat hemifrån
-hängt i morjärv
-Flakka, inte att förglömma!
-Blivit combo

Igår var jag med världsbästa Gabbs!  Vi var på dollar store och kika runnt hela stan,
Jag köpte att nagerlack å parfym åt mig å jonte :) Fick jag får han!

Senare på kvällen kom jenny och emma hir och såg nån film ;)
Seven pounds, med will smith.
Verkligen sevärd, grymm var den! Men man fattar allt i slutet, till er som ser den!
Bakade även en nöt och kola pajj som jag lovat dom länge.

Idag drar jonte till mjv, han ska fixa uti vår, andres och hanns brors bil. SÅ JAG PASSAR.
Inte de roligaste å sitta å titta på, och så får jag aldrig hjälpa till :( Fast jag vill.


Vardagsrum/ Pekkes sovrum :P



Jag coh världbästaste petter! :) påväg från alive


Flakkasand                      Stieg-Niklas                     Pecan och kola pajj



Leos m. Lova å Emma                                             BOHEM

      
Eskil                                  Balkongen                       Tjejgruppsmys i stugan


Nu ska jag gör mig redo å ta mig hem till mamsen! :)


Linnea♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0