Tidsfördriv!

SENASTE:
Kompis du träffade: Undra vem som va senast... Pekke, Andre och Emma.
Du pratatade i telefon med: Emma tror jag :)
Du kramade: Jonte.


IDAG:
Är det: Mörkt ute
Kläder: har jag på mig!
Är bättre än igår: Vet inte faktist :P


IMORGON:
Är det: Tisdag, jag och jonte har fan vart tsm i 2 år då också! 
Planer: Ska köpa mandelolja
Någonting tråkigt som händer imorgon: Hoppas på inge :P


FRÅGOR OCH SVAR:
Det första du gjorde i morse? Hörde frasen "ha de på bade" ha de bra på toa- norska (pekke)
Vad åt du sist? Viltgryta å potatis :) 
Vad irriterar du dig på? Just nu, att de e så varmt!
Tror du på distansförållanden? Njoo, varför inte? 
Vem tänker du på just nu? Ingen typ, min lillasyster lite typ.
Tror du att personen tänker på dig med? Knappast!
Vart reste du sist? Till MJV? annars thai land
Vad gjorde du igår kväll? Marley and me + mys
Liknar du din mamma eller pappa? Mamma hoppas jag
Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,): Lite av varje?
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Jo, sen jag såg stardust
I vems säng sov du inatt? I min å jontes :)
Vilken färg har din tröja? svart, röd, blå, vit....
Saknar du någon? Andres Strandljung, en underbar människa! alla borde va lite som han!


SORG:
Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? går de verkligen?
Har du någonsin gråtit dig till sömns? Nja, nån gång.
Gråter du när du skadar dig? Beror på, brukar låtsasgråta så jonte tycker synd om mig! hahaha 


LYCKA:
Är du en glad person? Absolut :)
Vad gör dig glad? vänner, familj!
Önskar du att du var lyckligare? Känner mig lycklig, men de kan väl alltid bli bättre?
Är lycka överskattat? Olika, människor strävar alltid efter att bli lyckligare och missar att
njuta av den lyckan man redan har.
Kan musik göra dig glad? Ja, musik har en förmögenhet att få fram dom flesta känslor


KÄRLEK:
Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig''? Jo, men ska man lyssna på alla?
Har du någonsin sagt ''Jag älskar dig''? Jo!
Har du en flick/pojkvän? Jo :)
Är du nöjd med det? absolut
Har du varit otrogen någon gång? jo


HAT:
Vem hatar du verkligen? Tror inte jag hatar nån på riktigt.
Har du någonsin gjort en hat-lista? Nä? gör folk de? haha
Är du en mobbare? absolut inte!


NUVARANDE:
Nuvarande humör? Trött, lite sur!
Nuvarande frisyr? Krulligt


HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling? Jo
Druckit bubblor? Ja!
Tappat bort glasögon/linser? Solglajjer, nåra per år!
Brutit ett ben? Nä :)
Röntgats? jo
Krossat någons hjärta? inte me mening isf
Gråtit när någon dött? Förmodligen


MODE:
äger du ett plagg från en second hand-butik? Nja, osäker
hur många par skor använder du regelbundet? 2,3,4
Har du sparat i över två månader för att ha råd att köpa ett klädesplagg? Aldrig! REA is the shit
Tycker dina vänner att du köper mycket kläder? nä de tror jag inte :P
Skulle du kunna tänka dig att jobba på H&M? nä
Har du någon gång burit en folkdräkt? Provat farmors :P
Har du någon gång slängt ett plagg efter att endast ha använt det en gång? säkert!
Anser du att en persons klädstil säger mycket om personen? nä


PERSONER:
Vad tycker du egentligen om kungen? synd om han! fan att leva ett sånt kontrolerat liv, när kan man va spontan?
Vem vill du se som julvärd julen 2009? SVÅRT! men kanske... hm. Nån som bara bryter normen kanske?
Vem är den bästa läraren du någonsin haft? Stina Öqvist, absolut!
Vilka är dina förebilder? om jag måste välja så e de mamma. Mne jag vill inte likna någon annan. Jag är jag lixom
Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? Göran Persson, Olof palme har de vrat nå fler? haha

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha klart de varit fler stadministrar på 1900talet lillgomma:b de är ju typ 100år juh och itne är göran persson så gammal:b

2009-08-04 @ 01:27:27
URL: http://naattiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0