Storbloggare!

Jag har alltid dissat att läsa alla stor bloggares bloggar.
Men efter att syster visat mig och alla adresser e på datorn så har det
bara blivit att man läst mer och mer...

Gud vad tråkigt att känna sig tvingad till att blogga, att inte kunna vara sig själv.
Dom fleska spelar ju bara en roll, en provocerande roll som sedan alla andra tar
efter och bara fler och fler börjar ha en taskig attityd.

Jag tror knappast att någon av dom här tjejerna är så på riktigt, och
ibland när dom mår dåligt så får man en liten glimt om att dom inte
alls trivs så jävla bra i sitt "jag är bäst" tema.

Nu när dom har läsare kan dom väl våga släppa in sig själva lite?
Skippa "störst, bäst, vackrast" attityden.
Jag hade blivit glad om jag fick läsa lite om hur de igentligen ligger till.

Tycker att tjejerna ska våga stå på sig, och visa sig själva istället!



Och alla är elaka mot varann.... Varför inte stötta varandra?


Idag är det Tisdag, jag och jonte har vart ihop i 2 år! och nejj, vi ska inte göra
nått romatnisk, vi e för fattiga för det :P haha. Men lika gla för de!

Sen så är jonte förskyld, och det är ungeför som han ligger på dödsbädden!
håller på bli galen på han, inte för att han klagar uten hela han visar
"tyck synd om mig" - GLÖM DE :P hahaha.

Jga är ständigt täpp i näsan och alla luftvägar om sommrarna och han
gnäller efter en dag! Vart fan e min empati?




två hela år, men känns ändå som de va igår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0