@ Nyberg/Hellgren

Sitter inne i Ulfs rum nu, undra vart denna dag tar oss?

Igår så for jag hit till emmsan, vi gjorde oss klara och bjöd alla uffes
Friens på "Teqila race" Hoa! Emma tvinga jag på KJOL, alla hör och häpna!

När emma äntligen fått i sig sin läs detta (FÖRSTA ÖL) var jag redan sådär behagligt full
efter ett tio tal svagt blandade drinkar. Vi drog med oss min cykel, som förövrigt var LÅST
med borttappad nyckel, ändå till Sebbe som fick såga upp låset med en rodell.

Sen kom helt underbara Pekkis som hade vart och köpt ut ett nytt lås åt oss :)
GULLLE HAN!!

Vidare mot kalaset, åt min efterlängtade thai mat i jockes tält, ASA gott.
Helt underbart till å med. Sen vidare mot rocka billy tältet, som hade
missat namnet på sitt tält? dom spela då bara hip hop och sånt där tjaffs.

Jag och Emmsan haZzla en öl och drog ut i vimlet igen.
Och tänkte ska vi köa i timmar för att komma in i ett tält?
NÄ, tror knappast det.

Så Pekke kom och hämta oss :) Vi körde hem Emms å sen for vi hem
på tuna och såg tv, sen bädden! Jätte jätte skönt.


En liten bild på söt-ulf! ibland e han faktist snäll me..

Nu ska vi på donkan och TRYCKA nå mumma.

Linnea♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0