Marley and me

Sitter här, med gråten i halsen, fortfarande!
Har just sett den bästa filmen på länge.

När jag hyrde den tänkte jag att jag bara ville se en sån där lätt film, ni vet?
En komedi som man bara kan skratta sig igenom, man behöver inte
lägga ner nån stor tanke i filmen.

Men den vara så galet bra, man fick skratta hela början,
man fick gråta hela slutet. Den var grym!
Säg inte till nån, men till å med Jonte fällde en tår.



Den får 5 av 5 ♥:an



Nu har jag fått berätta om filmen så nu kan jag väl säga hur gårdagen va? ;)

Igår så var hela dagen väldigt full späckad (som vanligt),
Jag coh emmsan for in till stan och träffa Jonte, Pekkis å Krille.
Pekke tvinga vi på ett par jeans och en asa fin tröjja :)
Och Krille köpte åxå en jätte fin en.

Sen körde vi emmas pappa till Läbbiga, men dom hade dragit där ifrån
så vi körde han till stan.

Sen handla, kom hem och hela läggan var full me folk!
Så stekte nå burgare å gjorde pommes!
Så alla blev mätta i magen.

Fler ärenden, körde emmas Andreas till bergnäset och släppte av
Dizel i karlsvik. vidare till kvarre och sen plocka upp emmsan,
sen göra sig iordning och framför allt komma ikapp lite :P
Hahaha. Sing star och värdens härligaste (efter Adam å Petter)
så blev kvällen minst sakt lyckad :)

Vi kom till stan vid 23.30 typ, och direkt in på rockabilly tältet
där vi spenderade vår lördagsnatt!

Promenad till tuna och sängen nästa!!

Idag har vart en riktig segdag, men skönt de me.

Nu ska jag överväga sängen, om de inte är nå bra på tv (tvivlar)
Godnatt med er.

Linnea♥

Kommentarer
Postat av: fru grönberg

håller m om filmen ;)

2009-08-03 @ 14:22:31
URL: http://unforget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0