BaXxxare och alcatraz-listad!

händelserik fredagkväll!

 
Jag


Hanna

och


Tobbe

Hade inget att göra, så vi drog ut med min lilla pizza-räcer på en liten ragg-runda!
Vi insåg snabbt att vi inte var välkommen i stan när potatis börjar skriva åt oss
från sin merca! Sura som vi var drog vi om maxx och köpte en burgare och skulle
till gabbis, hanna och gabbis bojjkotta max oxh skulle absolut inte ha nå
annat än liten chees och en härlig glarre till de! vara bara att fara....




Väl hos gabbis drack vi te! UTAN socker :( och gjorde kylskåps memo!
Jag skrev "vill ha socker, mums!"  och "coolt kylskåp"
Sen fick jag även en helt egen ihopsatt text av Hgrönberg!



HIHIHIHIHIHI :D

Men nu till de lite spännande! vi hade inget att göra så vi for och snurra på storheden!
Och när vi kommer vid bolaget typ så möter vi konstapeln!!!

Paniken och vi sliter på oss bälterna, och beger oss vidare! visade H och T vart
möbelhuset va, och poppi förföljde oss!

Möbelhuset är efter en lite skumm industirväg....
SÅ dom gör ett försök att RAMMA oss och Tobbe blev väl som lite små tjurig och körde upp
 fönster mot fönster med dom, han som körde blev sur! dok trodde typ att vi skulle försöka fly! :O
När han väl kom ut fick T blåsa och jag satt! och så fråga han med arg vargen-röst 
VEMS bil e de? MIN pep jag tillbaka! Sen gick han och fiffla och skrev av tobbes körkort
och mitt reg-nr. Vi for vidare....

När vi var i stan igen mötte vi dom, i full galopp ävnde dom i KH-rondellen och gasa efter oss!
Men vi han "fly" i vid preen på mjölkudden, vi skulle kolla på ett hus som dom höll på att
bygga om! OSKYLDIGA som vi e tar vi lite illa upp för att dom bara förföljer oss! DUMMA DUMMA.



DRAMATIKEN är stor.

Tur att jag å tobbe e så starka ;) 

Nus ka jag mojja ner mig i soffan!

KRAMIS!
 


Kommentarer
Postat av: Fru Grönberg ;)

Härlig blogg, ska länka dig ;)

2009-08-22 @ 13:07:03
URL: http://unforget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0